HTML

Hogy kereshetsz könnyen naponta 300$-t online

2013.07.01. 19:16 Rulette

Először is szeretnék köszönetet mondani Neked, hogy megvásároltad ezt az
információt. Nem kértem érte sokat, ezért remélem, hogy hasznosnak fogod tartani,
hogy megszerezted. Figyelmedbe ajánlom, hogy ha kipróbálod a módszeremet, de
nem leszel vele elégedett, visszaadom a könyv vételárát.
Az én online Rulett módszerem azon alapszik, hogy nem a saját pénzeddel, hanem a
KASZINÓK pénzével játszol. Igen, gyakorlatilag egyetlen fillért se kell kockáztatnod a
saját pénzedből. Mindazonáltal hangsúlyozom, hogy ragaszkodnod kell ehhez a
módszerhez. Amikor én kipróbáltam, 80$-ral kezdtem, és 500$-ig jutottam pár óra alatt.
Akkor kapzsi lettem és 1$-os helyett 5$-os fogadásokat kezdtem kötni. A kulcsa
azonban ennek a módszernek az Önfegyelem! Meg kell hogy legyenek a saját
szabályaid és nem szabad hogy elszakadj tőlük.
Beléptem a ma nyitva lévő kaszinók egyikébe, 100$-t tettem be, majd kivettem. 3
óra hosszáig játszottam az én módszeremmel, az alábbi kép pedig azt ábrázolja,
hogy hogyan zártam. 500$-al egy napi játék után.

Az online kaszinók jó része manapság 100$-os betétet engedélyez neked, majd azt
úgy kipótolják, hogy 200$-od lesz. Az a koncepció, amellyel mi játszunk, engedélyezi
neked, hogy a kaszinó 100$-jával játssz, így hát ki tudod vonni a te 100$-odat.
Ez pedig azt jelenti, hogy
SEMMIT SE KOCKÁZTATSZ,
amikor kipróbálod ezt a
módszert. Kivéve akkor, ha NEM KÖVETED minden részletében az útmutatásomat.
Nem sok ember volt szerencsés nyertes eddig a rulettben, ennek pedig az az oka,
hogy szinte lehetetlen véletlenszerű forgatókönyvvel fölé kerekedni a ’ház’
törvényének. De mi lenne, ha tudnál egy hibát a kaszinó szabályaiban, amely előidézi
ezeket a véletlenszerű számokat egy sajátságos kaszinóban? Könnyen kiaknázhatnád
ezt a tudást és minden alkalommal NYERNÉL anélkül, hogy azon kellene izgulnod,
hogy a ’ház’ milyen szabályokat alkalmaz rád.

Szólj hozzá!

Címkék: kaszinó online rulett online kaszinók ingyen kaszinó kaszinó penz

A bejegyzés trackback címe:

https://rulette.blog.hu/api/trackback/id/tr655386623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása